23 Yritykset

Sisustus & Huonekalut

...

    Sisustus & Huonekalut

    Olemme tehneet yleiskatsauksen kaikista verkkokaupoista, jotka tarjoavat kaikkea kodin sisustukseen: sohvat, huonekalut, kylpyhuoneet, makuuhuoneet ja keittiöt. Täältä löydät kaiken mitä tarvitset olohuoneeseen tai muualle taloon. Verkkokauppoja on valtava määrä, joten mikä niistä kannattaa valita? Ennen kuin päätät myymälästä, on tärkeää saada vastaukset kysymyksiisi.

    Konserttilipuista pesukoneisiin, päivittäistavaroista lomiin, on varmasti verkkosivusto, joka myy juuri sitä, mitä haluat. Jos pidät tietystä brändistä tai myymälästä, voit mennä suoraan heidän verkkosivustollensa tai käydä ostossivustolla, kuten eBayssa tai Amazonissa, jolla on laaja valikoima uusia ja käytettyjä tuotteita. Jos olet alennusten metsästäjä, voit käyttää hintavertailusivustoa, joka näyttää sivustot, jotka myyvät tuotettasi halvimman hinnan mukaan. Tässä oppaassa näytämme, kuinka löydät tuotteen verkosta ja teet kaupan.

    Seuraa näitä vaiheittaisia ​​ohjeita saadaksesi lisätietoja verkko-ostoksista

    Vaihe 1: Hae tuotetta Google Shoppingin avulla
    Kirjoita ostettavan tuotteen nimi hakukoneen, kuten Googlen, hakukenttään - esimerkiksi "Michael Kors" - ja napsauta Haku tai paina Enter-näppäintä.

    Näet useita sivustoja tavarataloista, suuriin sivustoihin, joista voi ostaa kaikkia tuotteita, kuten Amazon. Voit myös käyttää itse Googlen Shopping-vaihtoehtoa ja napsauttamalla tätä vaihtoehtoa saat saatavilla olevia tuotteita tuotearvostelujen ja hinnan perusteella. Voit myös pyytää vain tuloksia, jotka ovat saatavilla lähelläsi olevissa myymälöissä, napsauttamalla 'Saatavilla lähistöllä'.

    Etsi tuote, josta pidät Google Shoppingin avulla

    Jos napsautat jotakin ehdotetuista tuotteista, näet tuotetiedot sekä tiedot saatavilla olevista myyjistä. Muista, että kauppiaat sponsoroivat näitä ja että alueellasi tai verkossa voi olla muitakin myyjiä.


    Sisustus & Huonekalut

    Miten verkkokaupat käsittelevät tilaamisen, palauttamisen tai korjaamisen? Kuinka kauan joutuu odottamaan tuolin korjausta tai vaihtoa? Kuinka pitkä toimitusaika on, vai pitääkö tuote noutaa itse? Mikä on sinun kokemuksesi ja kuka tietää, mistä löytää parhaat alennukset tai erikoistarjoukset tuotteita ostaessasi? Katso kaikki vastaukset täältä. Tarjoamme yleiskatsauksen kaikista arvosteluista, jotta voit sinä tehdä parhaan valinnan.

    Sähköinen kaupankäynti (verkkokaupankäynti) on tavaroiden ja palveluiden ostoa ja myyntiä tai rahan tai tietojen siirtoa sähköisessä verkossa, ensisijaisesti Internetissä. Nämä liiketoimet tapahtuvat joko yritysten välisenä (B2B), yritysten ja kuluttajien välisenä (B2C), kuluttajalta kuluttajalle tai kuluttajalta yritykselle. Termejä sähköinen kaupankäynti ja sähköinen liiketoiminta käytetään usein synonyymeinä Termiä e-tail käytetään joskus myös verkkokaupan muodostavien transaktioprosessien yhteydessä.

    Viime vuosikymmenen aikana sähköisen kaupankäynnin alustojen, kuten Amazonin ja eBayn, laaja käyttö on edistänyt verkkokaupan merkittävää kasvua. Vuonna 2007 sähköisen kaupankäynnin osuus vähittäiskaupan kokonaismyynnistä oli 5,1 %; Vuonna 2019 sähköisen kaupankäynnin osuus oli 16,0 %. Myös Suomessa verkkokauppa on jatkanut voittokulkuaan.

    Miten sähköinen kaupankäynti toimii?

    Verkkokauppa toimii Internetin avulla, jossa asiakkaat voivat selata ja tilata tuotteita tai palveluita verkkokaupassa omilla laitteillaan. Tilauksen teon yhteydessä asiakkaan verkkoselain kommunikoi edestakaisin verkkokaupan verkkosivuja isännöivän palvelimen kanssa. 

    Tilausta koskevat tiedot välitetään sitten keskustietokoneelle, joka on tilauksen ylläpitäjänä - sieltä tieto välitetään tietokantoihin, jotka hallitsevat varastotasoja, kaupankäyntijärjestelmään, joka hallitsee maksutietoja (käyttämällä sovelluksia, kuten PayPalia) ja pankkitietokoneeseen - ennen kuin ne kierrätetään takaisin kauppaan. Tällä varmistetaan, että myymälän varasto ja asiakkaiden varat riittävät tilauksen käsittelyyn. Kun tilaus on vahvistettu, tilauksen ylläpitäjä ilmoittaa asiasta myymälän verkkopalvelimelle, joka näyttää asiakkaalle viestin, joka ilmoittaa tilauksensa käsittelystä. Myyjä lähettää sitten tilaustiedot varastolle, jotta tuote tai palvelu voidaan lähettää asiakkaalle. Digitaalisten tuotteiden osalta asiakkaalle voidaan lähettää materiaalia ja/tai digitaalisia tuotteita tai myöntää pääsy palveluun välittömästi.

    Sähköistä kaupankäyntiä isännöiviin alustoihin voi kuulua verkkokauppapaikkoja, joille myyjät vain rekisteröityvät, kuten Amazon.com. Näissä toimivat ohjelmistot palvelutyökaluina (SaaS), joiden avulla asiakkaat voivat "vuokrata" omia tiloja verkkokaupassa.

    Sähköisen kaupankäynnin tyypit

    Yritysten välisellä (B2B) sähköisellä kaupankäynnillä tarkoitetaan tuotteiden, palvelujen tai tietojen sähköistä vaihtoa yritysten välillä eikä yritysten ja kuluttajien välillä. Esimerkkejä ovat online-hakemistot sekä tuote- ja tavaranvaihtosivustot, joiden avulla yritykset voivat etsiä tuotteita, palveluita ja tietoja sekä aloittaa liiketoimia sähköisten hankinkanavien kautta.

    Vuonna 2017 Forrester Research ennusti, että B2B-verkkokaupan markkinat saavuttavat huippunsa 1,1 biljoonaan dollariin Yhdysvalloissa vuoteen 2021 mennessä, mikä muodostaa 13 prosenttia kaikesta B2B-myynnistä koko maassa.