6 Yritykset

Lapset & Vauvat

...

    Lapset & Vauvat

    Olemme tehneet yleiskatsauksen kaikista yrityksistä, jotka tarjoavat lahjoja, leluja tai tuotteita lapsille ja vauvoille. Vauvan vaatteita, pehmoeläimiä, tietokonepelejä, nukkeja, vaunuja, legoja, kyllä ​​- kaikkea mitä voit ajatella! Kaikki mitä kaupoista löytyy, löytyy myös netistä. Mutta kuinka hyviä verkkokaupat ovat? Pitävätkö vauva- ja lastenkaupat lupauksensa?

    Seuraa verkkokauppiaita sosiaalisessa mediassa

    Verkkokauppiaat mainostavat usein sivujaan ja alennettuja tuotteitaan Facebookissa, Instagramissa ja muissa sosiaalisen median kanavissa. Jos seuraat joitain suosikkiyrityksiäsi sosiaalisessa mediassa, saatat olla ensimmäisten joukossa, joka näkee ja ostaa uusimmat tuotteet ja saa parhaat tarjoukset.

    Käytä rahaa säästäviä sovelluksia tai laajennuksia

    Netissä ei ole pulaa sovelluksista tai ohjelmistoista, joiden avulla voit säästää rahaa verkossa. Joitakin esimerkkejä ovat Honey, Swagbucks, Capital One Shopping ja Rakuten. Voit myös etsiä kuponkikoodeja verkosta sivustoilta, kuten RetailMeNot.com ja Coupons.com.

    Miten saat rahasi takaisin nettiostoksestasi?

    Tämä prosessi vaihtelee jälleenmyyjästä toiseen. Jotkut saattavat palauttaa rahasi automaattisesti, kun ilmoitat ostoksesi ongelmasta.Muut voivat vaatia sinua palauttamaan tuotteen ensin. Et ehkä saa rahojasi takaisin ollenkaan, varsinkin jos se tapahtuu jälleenmyyjän antaman palautusajan jälkeen. Jos ostat jotain, joka ei ehkä sovi sinulle, kuten vaatteet, tarkista jälleenmyyjän hyvityskäytännöt ennen ostamista.

    Miten internet on muuttanut ostoksia?

    Internet on muuttanut ostokokemuksen täysin. Ihmisillä on pääsy tuotteisiin kaikkialta maailmasta. Maksut ovat välittömiä ja suositukset räätälöidään osto- ja selaustottumustesi mukaan. Fyysiset jälleenmyyjät ovat joutuneet vastaamaan avaamalla verkkosivustoja ja parantamalla henkilökohtaista asiakaskokemustaan.

    Sähköinen kaupankäynti (tai verkkokaupankäynti) on tavaroiden tai palveluiden ostamista ja myyntiä Internetissä. Se sisältää laajan valikoiman tietoja, järjestelmiä ja työkaluja online-ostajille ja -myyjille, mukaan lukien mobiiliostokset ja verkkomaksujen salaus./p>

    Suurin osa verkossa toimivista yrityksistä käyttää verkkokauppaa ja/tai alustaa verkkokaupan markkinointi- ja myyntitoimintojen suorittamiseen sekä logistiikan ja toimitusten seurantaan. 

    eMarketerin mukaan maailmanlaajuinen verkkokaupan vähittäismyynti vuonna 2022 ylittää ensimmäistä kertaa 5 biljoonaa dollaria, mikä on yli viidesosa vähittäiskaupan kokonaismyynnistä. Ja vuoteen 2025 mennessä kokonaiskulutus ylittää 7 biljoonaa dollaria kasvun hidastumisesta huolimatta. Ymmärtääksemme täysin sähköistä kaupankäyntiä, katsotaanpa sen historiaa, kasvua ja vaikutusta yritysmaailmaan. Käsittelemme myös sähköisen kaupankäynnin etuja ja haittoja sekä tulevaisuuden ennusteita.


    Lapset & Vauvat

    Jos löydät halpoja vaippoja, on tärkeää tarkistaa, noudattaako kauppa toimitusaikaa ja myös miten he käsittelevät takuun muissa tuotteissa. Voit lukea tästä kaikesta sivuiltamme, jossa asiakkaat, jotka ovat ostaneet tuotteita ennen sinua, ovat jakaneet negatiivisia ja positiivisia arvosteluja sinua kiinnostavasta yrityksestä. Näin tiedät mistä tilata saadaksesi rahoillesi vastinetta.

    Monille vähittäiskauppiaille sähköisen kaupankäynnin kasvu voi laajentaa heidän tuotemerkkiensä kattavuutta ja vaikuttaa positiivisesti niiden tulokseen. Suurimmat haasteet on nykyisin vähittäiskauppiailla, jotka ovat olleet hitaita omaksumaan verkkokaupan omakseen.

    Helmikuussa 2019 verkkomyynti ohitti ensimmäistä kertaa niukasti tavalliset tavaratalot, mukaan lukien erityistavaratalot ja supermarketit. Koska Amazon Prime otti toimitushinnan pois, yhä useammat kuluttajat viihtyvät verkkokaupoissa – eli suuremmilla jälleenmyyjillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin siirtyä digitaaliseen kaupankäyntiin.

    Verkkokauppa auttaa pieniä yrityksiä myymään suoraan asiakkaille.

    Monille pienille yrityksille sähköisen kaupankäynnin käyttöönotto voi olla hidas prosessi. Mutta ne, jotka omaksuvat sen, saattavat huomata, että sähköinen kaupankäynti voi avata ovia uusille mahdollisuuksille. Pienten yritysten omistajat lanseeraavat pikkuhiljaa verkkokauppoja ja monipuolistavat tarjontaansa, joiden avulla he tavoittavat enemmän asiakkaita ja palvelevat paremmin niitä, jotka haluavat tehdä verkko-/mobiiliostoksia.

    Mutta kun verkkokaupan myynti kasvaa vuosi vuodelta ja joka neljännellä pienyrityksestä puuttuu edelleen verkkokauppa, yrittäjillä on edelleen erinomainen mahdollisuus saada kilpailuetua ja laajentaa liiketoimintaansa verkossa.

    B2B-yritykset alkavat tarjota B2C-tyyppisiä online-tilauskokemuksia.

    Koska 90 % B2B-asiakkaista ei tarjoa  B2C-tyyppisiä digitaalisia kokemuksia, B2B-yritysten on pyrittävä parantamaan online-asiakaskokemuksiaan päästäkseen B2C-yrityksiin kiinni. Tämä sisältää monikanavaisen kokemuksen luomisen useiden kanavien kanssa ja tietojen käyttämisen henkilökohtaisten suhteiden luomiseen asiakkaiden kanssa. Verkkokaupan ratkaisut voivat mahdollistaa itsepalvelun, tarjota käyttäjäystävällisempiä hintavertailualustoja ja myös auttaa B2B-brändejä ylläpitämään suhteita ostajiin.

    Sähköisen kaupankäynnin markkinapaikkojen syntyminen.

    Online-markkinapaikat ovat kasvaneet 1990-luvun puolivälistä lähtien, jolloin lanseerattiin  jättiläisiä, kuten Amazon, Alibaba. Erityisesti Amazon tunnetaan ainutlaatuisesta kasvustrategiastaan, joka on auttanut heitä menestymään. Tarjoamalla asiakkaille laajan valikoiman ja äärimmäisen mukavuuden, he ovat pystyneet nopeasti laajentamaan toimintaansa innovaatioiden avulla. Mutta Amazon ei tee sitä yksin ja vuoden 2021 neljännellä neljänneksellä 56 % Amazonin maksullisista yksiköistä myivät kolmannen osapuolen myyjät (eli ei Amazon).

    Toimitusketjun hallinta on kehittynyt.

    Tutkimustiedot osoittavat, että yksi tärkeimmistä sähköisen kaupankäynnin vaikutuksista toimitusketjun hallintaan on tuotteiden elinkaaren lyhentäminen. Tämän seurauksena valmistajat voivat varastoida suurempia määriä tuotteita varastoihinsa, joista ne lähtevät nopeasti ulos. Varastot pystyvät hyödyntämään paremmin sähköistä tietoa ja ennusteita sekä tehostamaan tavaroiden virtaamista. Varastot voivat tarjota myös erilaisia pakkauspalveluita: Yritykset voivat toimittaa valmiita tilauksia nopeammin asiakkaille.

    Uusia työpaikkoja syntyy.

    Sähköisen kaupankäynnin työllisyyden odotetaan kasvavan 32 prosenttia vuonna 2022. Lisäksi tietokonetöiden odotetaan kasvavan 13,4 prosenttia vuosikymmenellä 2020-30 - mikä on 5,7 prosenttiyksikköä nopeammin kuin kaikkien toimialojen keskiarvo 7,7 prosenttia.

    Asiakkaat ostavat eri tavalla.

    Sähköinen kaupankäynti mullistaa nykyajan kuluttajien ostotavat.

    Nykyään tiedämme, että digitaalisia ostajia on vähintään 2,14 miljardia, mikä on 27,6 % maailman 7,74 miljardista ihmisestä. Vuoteen 2025 mennessä Statista arvioi, että pelkästään Yhdysvalloissa on 291,2 miljoonaa verkko-ostajaa.