Kokemukset
Miksi asiakaskokemukset ovat mielestämme tärkeitä ja miksi sinun pitäisi valita ReviewsBird?
Seisomme asiakkaiden puolella, kun ajattelemme yrityksiä ja sitä, kuinka ne käsittelevät asiakkaidensa odotuksia. Avoimuus ja selkeys ovat avain hyvän tuotteen tai palvelun toimittamiseen. Lupauksia ja takuita voi kuunnella loputtomasti, mutta onko asia aina niin aiempien asiakkaiden mukaan? Uskomme, että kaikkien arvokkaiden yritysten tulee puolustaa sitä, mitä he väittävät ja lupaavat. Jos yritys pitää lupauksensa ja pitää hyvää huolta asiakkaistaan, se kannattaa ehdottomasti mainita ReviewsBirdissä. Näin hyvät yritykset saavat arvokkainta mainontaa ja esittelevät ylpeänä tyytyväisiä asiakkaitaan. Ja näin saamme hyviä ja vahvoja yrityksiä, joilla on oikeus olemassaoloon ja ilahduttaa kaikkia niitä valitsevia asiakkaita.
Ovatko ReviewsBirdin arvostelut oikeiden asiakkaiden kirjoittamia?
Ehdottomasti! 90% arvosteluistamme on taatusti aitoja. Mutta, entä loput 10%? Työskentelemme siten, että jos meillä on epäilyksiä arvostelun aitoudesta, tutkimme asian tarkemmin ja poistamme sen sivuiltamme. Valitettavasti joskus hyödyllisiksi tarkoitettuja arvosteluja käytetään sen sijaan yritysten mustamaalaamiseen ilman erityistä syytä. Tämän estämiseksi käytämme kehittyneitä ohjelmistoja, jotka toimivat muun muassa IP-osoitteiden, sähköpostivahvistusten ja muiden varmistus keinojen kanssa. Näin saamme selville, mistä arvostelu tulee ja voimmeko luottaa niihin.
Onko ReviewsBird riippumaton?
Kyllä, olemme 100% riippumattomia. Päätimme luoda tämän sivuston, kun meillä itsellämme on ollut huonoja kokemuksia tietyistä yrityksistä, joissa luottamustamme asiakkaina on käytetty hyväksi. Olimme turhautuneita siitä, että valituksiamme ja kritiikkiämme ei voinut suunnata mihinkään. Tavoitteemme ei ole asettaa yrityksiä positiiviseen tai negatiiviseen valoon, mainostaa tai häpäistä niitä. Haluamme vain luoda alustan, jossa sekä hyvä, että huono palaute yrityksistä on reilua ja hyvät yritykset tunnistetaan ja palkitaan ponnisteluistaan.
Saavatko huonot arvostelut saaneet yritykset mahdollisuuden kehittyä?
Täydellisessä maailmassa kaikki yritykset olisivat luotettavia ja läpinäkyviä asiakkaitaan kohtaan ja pitäisivät heille antamansa lupaukset. Positiivinen palaute tyytyväisiltä asiakkailta, joilla on hyvä kokemus yrityksestä, on parasta mainosta, jonka yritys voi saada tuotteilleen ja palveluilleen. Sama pätee negatiivisiin arvosteluihin, sillä arvostelumme ovat kirjoittaneet todelliset asiakkaat, joilla on jo kokemusta yrityksestä, josta he päättävät kirjoittaa. He ovat aivan kuten sinä, eikä heillä ole syytä kaunistaa asioita tai suositella palveluita, joita he eivät voi mielestään rehellisesti suositella, perustuen omaan kokemukseensa.
Me ReviewsBirdillä välitämme tästä, koska haluamme yritysten pitävän lupauksensa ja jatkavan tätä. Jos he ovat tehneet virheitä tai kohdelleet asiakkaitaan epäoikeudenmukaisesti, heillä on mahdollisuus tarkastella tilannetta syvemmälle ja ratkaista se. Jos kielteinen arvostelu on perusteltua, säilytämme sen sivuillamme ja mahdollisuuksien mukaan otamme yhteyttä asiakkaan ja yrityksen välille. Aina se ei ole mahdollista, mutta näin yrityksellä on mahdollisuus korjata tilanne, ehkä he voivat kiistää valituksen ja selittää, miksi arvostelu on epäoikeudenmukainen. Tai voi tehdä hyvää asiakkaalle ja korjata virheensä. Välitämme kaikista tilanteista ja seuraamme asiakkaan kanssa ongelman ratkaisua, asiakas voi valita, poistetaanko arvostelu, tai korjataanko jo olemassa olevaa arvostelua.