2 yritykset

Eläinkaupat

ReviewsBird

Eläinkaupat

Kuten ihmisillä, myös lemmikeillä on omat tarpeensa ja koirasi tai kissasi haluaa myös laadukasta ruokaa. Mutta kaikki eläimet ovat erilaisia ​​- kissa haluaa kynsimispuun, koirasi sängyn, peiton ja luun. Kani, hamsteri ja lintu haluavat puhtaan ja suuren häkin, kalat tarvitsevat akvaarion, kasveja ja piilopaikkoja. Tai ehkä haluat vain antaa lemmikillesi herkkuja tai lelun?

Trendit

Suuri osa verkossa ostoksia tekevistä ihmisistä käyttää hakukonetta löytääkseen etsimänsä, kun taas toiset löytävät verkkosivustot sattumalta. Monet ostajat klikkaavat erikoistarjouksiin sähköposteissa ja mainoksissa tai löytävät ruokakaupan hintavertailusivuston kautta.

Luottamus on olennainen tekijä verkkokaupan valinnassa. Tämän takia 60 prosenttia verkko-ostajista, joilla on hyvä ensimmäinen kokemus tietystä sivustosta, palaa kyseiselle sivustolle ostaakseen lisää. Vakiintunut jälleenmyyjä, jolla on tunnettu tuotemerkki, on myyjä johon luotetaan todennäköisemmin kuin tuntemattomaan kauppiaaseen.

Suosituimpia verkko-ostoksia ovat kirjat ja musiikki, minkä jälkeen tulevat vaatteet ja asusteet, kengät, videot ja DVD:t, pelit, lentoliput ja elektroniset laitteet. Lisäksi myös kosmetiikkaa, ravintotuotteita ja päivittäistavaroita ostetaan yhä enemmän verkosta. Noin neljännes matkustajista ostaa lentolippunsa verkosta, koska se on nopea ja helppo tapa vertailla lentoja ja tehdä ostoksia.

Monet menestyneet puhtaasti virtuaaliset yritykset myyvät digitaalisia tuotteita (mukaan lukien tiedon tallennus, haku ja muokkaaminen), musiikkia, elokuvia, toimistotarvikkeita, koulutusta, viestintää, ohjelmistoja, valokuvausta ja rahoitustapahtumia. Esimerkkejä tämän tyyppisestä liiketoiminnasta ovat Google, eBay ja Paypal. Muut menestyneet markkinoijat käyttävät Drop Shipping- tai tytäryhtiömarkkinointitekniikoita helpottaakseen liiketoimia konkreettisten hyödykkeiden kanssa ilman todellista varastoa. Esimerkkejä ovat useat myyjät eBayssa.

Fyysiset jälleenmyyjät käyttävät usein verkkokauppasivustojaan lisätäkseen myyntiään sekä verkossa että vähittäismyymälöissään julkaisemalla tietoa myymälöiden tarjouksista verkossa ja tarjoamalla ilmaisia tuotteita, kuten akkuja tai lisävarusteita, asiakkaille, jotka tutkivat tuotteitaan heidän sivustoillaan.