3 Yritykset

Eläinkaupat

...

    Eläinkaupat

    Kuten ihmisillä, myös lemmikeillä on omat tarpeensa ja koirasi tai kissasi haluaa myös laadukasta ruokaa. Mutta kaikki eläimet ovat erilaisia ​​- kissa haluaa kynsimispuun, koirasi sängyn, peiton ja luun. Kani, hamsteri ja lintu haluavat puhtaan ja suuren häkin, kalat tarvitsevat akvaarion, kasveja ja piilopaikkoja. Tai ehkä haluat vain antaa lemmikillesi herkkuja tai lelun?

    Trendit

    Suuri osa verkossa ostoksia tekevistä ihmisistä käyttää hakukonetta löytääkseen etsimänsä, kun taas toiset löytävät verkkosivustot sattumalta. Monet ostajat klikkaavat erikoistarjouksiin sähköposteissa ja mainoksissa tai löytävät ruokakaupan hintavertailusivuston kautta.

    Luottamus on olennainen tekijä verkkokaupan valinnassa. Tämän takia 60 prosenttia verkko-ostajista, joilla on hyvä ensimmäinen kokemus tietystä sivustosta, palaa kyseiselle sivustolle ostaakseen lisää. Vakiintunut jälleenmyyjä, jolla on tunnettu tuotemerkki, on myyjä johon luotetaan todennäköisemmin kuin tuntemattomaan kauppiaaseen.

    Suosituimpia verkko-ostoksia ovat kirjat ja musiikki, minkä jälkeen tulevat vaatteet ja asusteet, kengät, videot ja DVD:t, pelit, lentoliput ja elektroniset laitteet. Lisäksi myös kosmetiikkaa, ravintotuotteita ja päivittäistavaroita ostetaan yhä enemmän verkosta. Noin neljännes matkustajista ostaa lentolippunsa verkosta, koska se on nopea ja helppo tapa vertailla lentoja ja tehdä ostoksia.

    Monet menestyneet puhtaasti virtuaaliset yritykset myyvät digitaalisia tuotteita (mukaan lukien tiedon tallennus, haku ja muokkaaminen), musiikkia, elokuvia, toimistotarvikkeita, koulutusta, viestintää, ohjelmistoja, valokuvausta ja rahoitustapahtumia. Esimerkkejä tämän tyyppisestä liiketoiminnasta ovat Google, eBay ja Paypal. Muut menestyneet markkinoijat käyttävät Drop Shipping- tai tytäryhtiömarkkinointitekniikoita helpottaakseen liiketoimia konkreettisten hyödykkeiden kanssa ilman todellista varastoa. Esimerkkejä ovat useat myyjät eBayssa.

    Fyysiset jälleenmyyjät käyttävät usein verkkokauppasivustojaan lisätäkseen myyntiään sekä verkossa että vähittäismyymälöissään julkaisemalla tietoa myymälöiden tarjouksista verkossa ja tarjoamalla ilmaisia tuotteita, kuten akkuja tai lisävarusteita, asiakkaille, jotka tutkivat tuotteitaan heidän sivustoillaan.


    Eläinkaupat

    Mitä tahansa lemmikkisi tarvitsee tai haluaa, se löytyy eläinkaupasta. Mutta mihin lemmikkikauppaan kannattaa kääntyä ja mistä löydät laajimman valikoiman? Mikä on halvin? Kuka myy parhaita tuotteita ja tarjoaa parasta neuvontaa ja palvelua? Olemme tehneet yleiskatsauksen kaikista lemmikkikaupoista. Asiakkaat ovat jakaneet kokemuksia, mielipiteitä ja arvosteluja auttaakseen sinua tekemään oikean valinnan. Onko sinulla henkilökohtaisia ​​kokemuksia? Voit vapaasti jättää oman arvostelusi.

    Petokset ja turvallisuus

    Verkko-ostajilla on suurempi riski joutua huijatuksi, koska he eivät pysty tarkastelemaan tuotteita fyysisesti ennen niiden ostamista. Epärehelliset myyjät hyväksyvät toisinaan maksun tilauksesta eivätkä koskaan lähetä tuotetta. Useimmat luottokorttipalvelut tarjoavat suojan tämän tyyppisiä petoksia vastaan. Myyjät ovat myös vaarassa kerätä tappioita varastetuilla luottokorteilla tehdyistä ostoksista tai verkko ostosten vilpillisestä hylkäämisestä.

    Secure Sockets Layer (SSL) -salaus estää luottokorttinumeroiden sieppaamisen kuluttajan ja kauppiaan kaupankäynnin yhteydessä. Identiteettivarkaudet ovat edelleen kuluttajien ongelma, jos hakkerit murtautuvat kauppiaan verkkosivustolle ja varastavat nimiä, osoitteita ja luottokorttien numeroita. Tietokoneturvallisuus on suuri huolenaihe kauppiaille ja verkkokaupan palveluntarjoajille, jotka ottavat käyttöön vastatoimia, kuten palomuureja ja virustorjuntaohjelmistoja verkkojensa suojaamiseksi.

    Tietojenkalastelu, jossa kuluttajat huijataan uskomaan, että he ovat tekemisissä hyvämaineisen jälleenmyyjän kanssa, ja manipuloidaan luovuttamaan henkilökohtaisia ​​tietoja rikolliselle osapuolelle, on riski. Palvelunestohyökkäykset ovat pieni riski kauppiaille, kuten myös palvelin- ja verkkokatkokset. Kuluttajat voivat suojautua verkkokaupan palveluita käyttäessään useilla tavoilla.

    • Tunnettujen myymälöiden käyttö varmistamalla, että verkkosivuilla on kattavat yhteystiedot ennen palvelun käyttöä, ja huomioimalla, että jälleenmyyjä on sitoutunut laillisiin ehtoihin.

    • Varmistaa, että jälleenmyyjä on julkaissut tietosuojaselosteen, jonka mukaan se ei jaa yksityisiä tietoja muiden kanssa ilman lupaa.

    • Varmista, että toimittajan osoite on suojattu SSL:llä, kun annat luottokorttitietoja. Luottokorttitietojen syöttöruudun URL-osoitteen tulee alkaa sanoilla "HTTPS".

    • Käytä vahvoja salasanoja, jotka eivät sisällä henkilökohtaisia ​​tietoja, kuten nimiä tai syntymäaikoja.

    • Riippumattomien kuluttajien arvostelujen lukeminen henkilökohtaisista kokemuksista yrityksestä tai tuotteesta. Ne löytyvät usein kirjoittamalla yrityksen nimi hakukoneeseen.

    • Vahvistus siitä, että sähköpostien tai verkkomainonnan erikoistarjoukset ovat aitoja, menemällä suoraan jälleenmyyjän verkkosivustolle.

    • Useimmat yritykset tarjoavat rahtivakuutuksen siinä tapauksessa, että tuote katoaa tai vahingoittuu; jos esine on erityisen arvokas, asiakkaan on vahvistettava, että se on vakuutettu.

    Yksityisyys

    Yksityisyys on tärkeää joillekin kuluttajille. Eri valtioissa on erilaisia ​​​​lakeja, jotka koskevat kuluttajien yksityisyyttä. Monet kuluttajat haluavat välttää roskapostia ja puhelinmarkkinointia, jotka voivat johtua yhteystietojen antamisesta verkkokauppiaalle. Useimmat vähittäiskauppiaat eivät käytä kuluttajatietoja näihin tarkoituksiin tai tarjoavat mekanismin tällaisten tietojen poistamiseen.

    Vähittäiskaupat keräävät myös kuluttajatietoa. Jotkut kysyvät osoitteita ja puhelinnumeroita kassalla, vaikka kuluttajat voivat kieltäytyä antamasta niitä. Suuremmat yritykset käyttävät toisinaan luottokortteihin koodattuja osoitetietoja lisätäkseen ne omalle postituslistalle.