29 Yritykset

Muoti

...

    Muoti

    Takit, mekot, neuleet, farkut, kengät, lasit, alusvaatteet tai kenties lenkkarit? Halusitpa sitten jotain Alexander Mcqueenilta, Jean Paul Gaultierilta tai jotain halpaa, mutta ainutlaatuista ja käytettyä, voit löytää sinulle sopivan verkkokaupan. Jos etsit naisten tai miesten vaatteita verkosta, voit löytää verkkokaupan, joka on eri tyylejä ja eri vartalotyyppejä varten.

    Verkkokauppa ja vähittäiskauppa

    Verkkokauppa tarjoaa tiettyjä etuja ja ominaisuuksia mutta se ei koskaan korvaa vähittäiskaupassa ostokokemusta. Asiakas, joka tietää tarkalleen mitä haluaa, voi etsiä sen verkosta, lukea ja vertailla tietoja ja ostaa sivustolta, joka tarjoaa parhaan hinnan tai palvelun. Ostaja, joka ei ole varma siitä, mitä etsiä tai joka vain nauttii esillä olevien tuotteiden katselusta, suosii vähittäiskauppaa, jossa tuotetta voi nähdä, käsitellä ja kokeilla. Vähittäiskaupan sisustus, musiikki ja tavaroiden asettelu luovat moniulotteisen ostosympäristön, jota ei voi tuottaa verkossa. Monille ihmisille ostoskeskuksessa, tavaratalossa tai torilla shoppailu on viihdettä sekä sosiaalinen kokemus. Monet ihmiset, jotka eivät tällä hetkellä käytä tietokoneita ja eivät tunne olonsa mukavaksi Internetin parissa, eivät todennäköisesti muuta tapojaan.

    Verkkokauppojen tulee kuvata myytävät tuotteet tekstillä, valokuvilla ja multimediatiedostoilla, kun taas varsinainen tuote ja valmistajan pakkaukset ovat vähittäiskaupassa saatavilla suoraan käsin kosketeltavissa sekä kokeiltavissa. Perinteisessä vähittäiskaupassa asiakaspalvelijat ovat tyypillisesti käytettävissä vastaamaan kysymyksiin. Joitakin asioita, kuten vaatteita ja kenkiä, on ehkä kokeiltava ennen kuin asiakas voi olla varma, että ne ovat oikean kokoisia. Verkkokauppasivustot tarjoavat kokotaulukoita, kaavioita ja monisivuisia näkymiä, jotka auttavat asiakasta tekemään valinnan. Useimmat tarjoavat toimivia  palautuskäytäntöjä kannustaakseen asiakkaita tekemään tilauksen.


    Muoti

    Mutta mistä löydät itsellesi sopivimman myymälän? Nykyään useimmat tavarat löytyvät verkosta, ja verkkokaupat tarjoavat usein suuremman valikoiman. Mutta mikä verkkokauppa on paras? Ja onko kauppa todella paras laukkujen tai muiden muotiasusteiden kauppa? Auttaaksemme sinua selvittämään, olemme koonneet yleiskatsauksen kaikista verkkokaupoista, jotka myyvät koruja, laukkuja ja/tai muita muotiasusteita. Lue asiakkaiden arvioita, kokemuksia ja mielipiteitä, jotta voit helposti päättää, mikä on mielestäsi paras verkkokauppa.

    Verkkokaupan edut

    Verkkokaupat ovat käytettävissä 24 tuntia vuorokaudessa, ja monilla kuluttajilla on Internet-yhteys sekä töissä että kotona. Perinteisessä vähittäiskaupassa käynti vaatii matkustamista ja sen tulee tapahtua kaupan aukioloaikoina. Joulun aikana ja viikonloppuisin vähittäiskaupassa kävijät joutuvat sietämään ruuhkaa ja pitkiä jonoja.

    Verkkosivuston etsiminen tai selaaminen voi olla nopeampaa kuin fyysisen kaupan käytävien kahlaaminen. Verkkokaupan etuna on se, että voit nopeasti etsiä ja vertailla tavaroiden tai palveluiden hintoja useilta eri palveluntarjoajilta käyttämällä hakukoneita ja online-hintavertailupalveluita. Tietyillä markkinasegmenteillä, kuten kirjoissa ja musiikissa, tietokoneissa ja kulutuselektroniikassa, asiakkaat löytävät verkosta suuremman valikoiman ja voivat löytää kunnostettuja tai käytettyjä tuotteita paljon halvemmalla.

    Keräilijät ja harrastajat voivat löytää verkosta tarvikkeita ja harvinaisia ​​esineitä, joita on harvoin saatavilla vähittäismyymälöissä, ja he voivat käyttää huutokauppasivustoja myydä, ostaa ja tutkia keräilyesineitä, antiikkia ja ainutlaatuisia esineitä. Erikoistuotteita, kuten etnisiä ruokia ja viinejä, ulkoiluvarusteita ja urheiluvälineitä myydään myös kilpailukykyiseen hintaan verkossa. Verkkokauppa on myös tehokas tapa ostaa autonosia ja kodinkoneiden varaosia, sillä vähittäiskaupan on vaikea pitää niitä varastossa.

    Jotkin verkkokaupat tarjoavat tai linkittävät lisätietoja tuotteesta, kuten ohjeista, turvatoimenpiteistä, esittelyistä ja dokumentteja kuten valmistajan teknisiä tietoja, neuvoja tai ohjeita. Monet ostossivustot antavat asiakkaille mahdollisuuden kommentoida tai arvioida tuotteitaan. On myös varsinaisia arvostelusivustoja, jotka ylläpitävät käyttäjien arvosteluja eri tuotteista.

    Toimitus

    Useimmissa tapauksissa verkosta ostetut tuotteet on lähetettävä asiakkaalle. Tämä aiheuttaa viivettä ja mahdollisen kysymyksen siitä, oliko tuote todella varastossa ostohetkellä. Monet jälleenmyyjät ilmoittavat asiakkaille, kuinka kauan he voivat joutua odottamaan ennen paketin vastaanottamista, ja antavat toimitukselle seurantanumeron. Vaikka ostoksia voidaan tehdä 24 tuntia vuorokaudessa, asiakkaan on usein oltava kotona päiväsaikaan vastaanottaakseen toimituksen.

    Jos tuotteessa on ongelmia, asiakkaan on ehkä otettava yhteyttä jälleenmyyjään, vierailtava postitoimistossa ja maksettava palautuskulut ja odotettava vaihtoa tai hyvitystä. Toimituskulut (tarvittaessa) vähentävät verkkotuotteiden hintaetua, mutta valtiosta riippuen arvonlisäveron puuttuminen voi kompensoida tämän. Online-jälleenmyyjät ansaitsevat toisinaan veloittamalla normaalin toimitusmaksun, joka ylittää tuotteen todelliset toimituskulut.

    Click and collect -kaupat tarjoavat mahdollisuuden ostaa tuote verkosta ja noutaa se läheisestä kaupasta. Tilaukset täytetään välittömästi, jotta ne ovat valmiita ennen kuin asiakas ehtii saapua myymälään. Tämä ominaisuus antaa jälleenmyyjille kilpailuedun muihin verkkokauppiaisiin nähden, jotka saattavat tarjota halvempia hintoja, mutta joiden on lähetettävä tuotteita. Se tuo myös verkkoasiakkaat myymälän tiloihin, joista he voivat ostaa lisätuotteita tai hakea apua kysymysten kanssa.