93 yritystä

Muoti

...

    Muoti

    Takit, mekot, neuleet, farkut, kengät, lasit, alusvaatteet tai kenties lenkkarit? Halusitpa sitten jotain Alexander Mcqueenilta, Jean Paul Gaultierilta tai jotain halpaa, mutta ainutlaatuista ja käytettyä, voit löytää sinulle sopivan verkkokaupan. Jos etsit naisten tai miesten vaatteita verkosta, voit löytää verkkokaupan, joka on eri tyylejä ja eri vartalotyyppejä varten.

    Verkkokauppa ja vähittäiskauppa

    Verkkokauppa tarjoaa tiettyjä etuja ja ominaisuuksia mutta se ei koskaan korvaa vähittäiskaupassa ostokokemusta. Asiakas, joka tietää tarkalleen mitä haluaa, voi etsiä sen verkosta, lukea ja vertailla tietoja ja ostaa sivustolta, joka tarjoaa parhaan hinnan tai palvelun. Ostaja, joka ei ole varma siitä, mitä etsiä tai joka vain nauttii esillä olevien tuotteiden katselusta, suosii vähittäiskauppaa, jossa tuotetta voi nähdä, käsitellä ja kokeilla. Vähittäiskaupan sisustus, musiikki ja tavaroiden asettelu luovat moniulotteisen ostosympäristön, jota ei voi tuottaa verkossa. Monille ihmisille ostoskeskuksessa, tavaratalossa tai torilla shoppailu on viihdettä sekä sosiaalinen kokemus. Monet ihmiset, jotka eivät tällä hetkellä käytä tietokoneita ja eivät tunne olonsa mukavaksi Internetin parissa, eivät todennäköisesti muuta tapojaan.

    Verkkokauppojen tulee kuvata myytävät tuotteet tekstillä, valokuvilla ja multimediatiedostoilla, kun taas varsinainen tuote ja valmistajan pakkaukset ovat vähittäiskaupassa saatavilla suoraan käsin kosketeltavissa sekä kokeiltavissa. Perinteisessä vähittäiskaupassa asiakaspalvelijat ovat tyypillisesti käytettävissä vastaamaan kysymyksiin. Joitakin asioita, kuten vaatteita ja kenkiä, on ehkä kokeiltava ennen kuin asiakas voi olla varma, että ne ovat oikean kokoisia. Verkkokauppasivustot tarjoavat kokotaulukoita, kaavioita ja monisivuisia näkymiä, jotka auttavat asiakasta tekemään valinnan. Useimmat tarjoavat toimivia  palautuskäytäntöjä kannustaakseen asiakkaita tekemään tilauksen.


    Muoti

    Tapaaminen

    Haluatko uudistaa vaatekaappisi ja etsit itsellesi nyt uusia vaatteita, kenkiä tai asusteita? Entä uusi mekko juhliin tai uudet farkut arkeen? Nykyään useimmat tavarat löytyvät verkosta ja verkkokaupat tarjoavat usein suuremman valikoiman kuin fyysiset myymälät. Lisäksi sinulla on suurempi mahdollisuus löytää haluamasi koko tai malli, kuin lähimmästä vaateliikkeestäsi, josta koot usein ovat loppuneet.

    Mutta mikä verkkokauppa on paras? Ja mistä tiedät, että kyseinen kauppa on todella paras vaikkapa korujen, laukkujen tai muiden muotiasusteiden suhteen? Auttaaksemme sinua selvittämään tämän, olemme koonneet yleiskatsauksen kaikista verkkokaupoista, jotka myyvät kenkiä, aurinkolaseja tai muita muotiasusteita, joita saatat haluta. Lue asiakkaiden arvioita, kokemuksia ja mielipiteitä, jotta voit helposti päättää, mikä on paras verkkokauppa.

    Verkkokaupan edut

    Meille, jotka rakastamme vaatteiden ostamista, verkkokaupat ovat suuri etu koska ne ovat käytettävissä 24 tuntia vuorokaudessa. Monilla kuluttajilla on internetyhteys sekä töissä, että kotona. Tavallisessa myymälässä käynti vaatii matkustamista ja sen tulee tapahtua tiettyinä kaupan aukioloaikoina. Loma-aikoina ja viikonloppuisin vaateliikkeiden ostajat joutuvat kohtaamaan ruuhkaa ja pitkiä jonoja. Verkkokaupan etsiminen tai selaaminen voi olla nopeampaa kuin käytävillä seilaaminen fyysisessä liikkeessä. Verkkokaupasta on myös helpompi löytää kokoja tai malleja, jotka voivat olla jo loppuunmyytyjä lähimmästä myymälästäsi. Verkkokaupan etuna on mahdollisuus etsiä ja vertailla hintoja nopeasti. Verkkokaupan luotettavuuskuva ja ostopäätös syntyy pitkälti muiden asiakkaiden kokemuksista ja arvosteluista. Epäilys verkkokaupan luotettavuudesta voi syntyä herkästi, jos esimerkiksi verkkokaupan asiakaspalvelu on hidasta tai yhteystietoja hankala löytää.

    Rahti

    Useimmissa tapauksissa verkosta ostetut tavarat on lähetettävä asiakkaalle. Tämä aiheuttaa huomattavan viiveen ja mahdollisen epävarmuuden siitä, oliko tuote todella varastossa ostohetkellä. Monet jälleenmyyjät ilmoittavat asiakkaille tilausta tehdessä, kuinka kauan paketin lähettäminen arviolta kestää, ja antavat toimituksen seurantanumeron. Vaikka ostokset verkkokaupasta voidaan tehdä 24 tuntia vuorokaudessa, asiakkaan on usein oltava kuitenkin kotona arkipäivinä kaupan aukioloaikojen puitteissa vastaanottaakseen toimituksen. Jos tuotteessa on ongelmia, asiakkaan on ehkä otettava yhteyttä jälleenmyyjään, vierailtava postitoimistossa ja maksettava palautuskulut ja odotettava vaihtoa tai hyvitystä.

    Toimituskulut (tarvittaessa) vähentävät verkkotuotteiden hintaetua, mutta lainkäyttöalueesta riippuen arvonlisäveron puute voi kompensoida tämän. Verkkokauppiaat hyötyvät toisinaan veloittamalla toimitusmaksun, joka ylittää tuotteen todelliset toimituskustannukset.

    Osta ja klikkaa -kaupat tarjoavat mahdollisuuden ostaa tuotteen verkosta ja noutaa se lähimmästä myymälästä. Tilaukset täytetään välittömästi, jotta ne ovat valmiita ennen kuin asiakas saapuu myymälään. Tämä ominaisuus antaa jälleenmyyjille kilpailuetua muihin verkkokauppiaisiin nähden, jotka saattavat tarjota halvempia hintoja, mutta joiden on lähetettävä tuotteita ja tästä seuraa asiakkaalle kustannuksia. Tämä tyydyttää asiakkaat, jotka haluavat tuotteensa heti. Se tuo myös verkkokaupassa asioineet asiakkaat myymälän tiloihin, joista he voivat ostaa lisätuotteita tai saada halutessaan apua tuotteen kanssa.