1 Yritykset

Fanituotteet

...

    Fanituotteet

    Oletko koukussa tv-sarjaan? Tai oletko kiinnostunut jostain jalkapallojoukkueesta? Minkä tahansa asian fani oletkin, voi olla mukavaa kerätä esineitä, jotka muistuttavat kyseistä asiasta tai joukkueesta. Todellinen fani haluaa kerätä kaiken mitä voi, kuten esimerkiksi suosikki jalkapalloseuran, poikabändin tai muiden kuuluisien laulajien, tanssijoiden tai taiteilijoiden pelipaitoja. Tämä luokka sisältää kuitenkin enemmän kuin vain sen - se sisältää myös asioita, kuten Pokémon-kortit, Star Wars -hahmot, Harry Potter -juomat, mutta myös mukeja, konsolipelejä, keräilyesineitä, pieniä patsaita, avaimenperiä, leluja, kyniä, matkapuhelinkoteloita, kynäkoteloita ja paljon muuta. Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, tähän kategoriaan kuuluvat myös supersankarisarjat, jotka tulevat kuuluisilta Marvel Ilta ja DC:ltä, kuten Spider-Man, Batman, The Avengers, X-Men, Superman, Justice League, Green Arrow, Gotham, Suicide Squad ja niin edelleen.

    Online ostoskori

    Verkkokauppa on paikka, josta etsitään ja ostetaan tuotteita tai palveluita Internetin kautta. Varhaisimmat verkkokaupat aloittivat toimintansa vuonna 1992, ja verkkokauppa valtasi merkittävän osan vähittäismarkkinoista 2000-luvun ensimmäisellä vuosikymmenellä, kun henkilökohtaisten tietokoneiden omistus kasvoi ja vakiintuneet jälleenmyyjät alkoivat tarjota tuotteitaan Internetin kautta.

    Sähköistä kaupankäyntiä käytetään sekä yritysten välisissä (B2B) että yritysten ja kuluttajien välisissä (B2C) liiketoimissa. Tuotteiden ostaminen verkkokaupasta tai virtuaalikaupasta vastaa ostoa postimyyntiluettelosta ja verkkokaupat kuvaavat myytäviä tuotteita tekstin, kuvien ja multimediatiedostojen avulla. Tyypillisesti asiakas valitsee tuotteet ja lisää ne "ostoskoriin" eli tilauslomakkeelle ja maksaa ne luottokortilla tai jollain sähköisellä maksutavalla. Tuotteet lähetetään tämän jälkeen asiakkaan osoitteeseen tai digitaalisten mediatuotteiden, kuten musiikin, ohjelmistojen, e-kirjojen tai elokuvien, tapauksessa ne voidaan ladata suoraan tietokoneelle. Verkkokaupoissa on joitakin etuja vähittäismyymälöissä ostamiseen verrattuna, mukaan lukien mahdollisuus verrata helposti erilaisten kauppojen hintoja, pääsy laajaan valikoimaan tavaroita ja se, että kauppaan ei tarvitse ajaa autolla. Verkkokaupat ovat parantaneet toimitustapoja ja kehittäneet toimintoja, kuten toimivat palautuskäytännöt, nopeat toimitukset ja mahdollisuuden kokeilla tuotteita ennen ostoa. Verkko-ostokset eivät kuitenkaan voi korvata ostokokemuksen viihdearvoa, joka tulee vähittäiskaupassa tai ostoskeskuksessa tai torilla käymisestä.


    Fanituotteet

    Yllä mainitut tuotteet ovat hyvin erityisiä, ja kysymyksesi on luultavasti: mistä niitä löytyy? Koska haluat tuotteita, jotka näyttävät aidolta eivätkä ole halpoja, on tärkeää löytää oikea jälleenmyyjä, jonka kanssa se on mahdollista. Sinun tulee varmistaa, että olet hyvin perillä ehdoista ennen kuin päätät ostaa tuotteita verkkokaupasta. Siksi olemme koonneet yhteen erilaisia ​​verkkokauppoja, jotka myyvät tuotteita ja antavat todellisille asiakkaille mahdollisuuden ilmaista rehellisiä mielipiteitään ja käytännön kokemuksiaan. Potentiaalisen asiakkaana voit hyödyntää kommentteja, kun yrität päättää, mikä kauppa myy laadukkainta materiaalia parhaaseen hintaan. Ja tietysti toivotamme sinut myös tervetulleeksi sivuillemme, jos haluat lisätä oman arvostelusi.

    Ajatus verkkokaupoista edeltää World Wide Webiä ja reaaliaikaiseen videotekstiin ja tapahtumien käsittelyyn perustuvan tekniikan esitteli ensimmäisen kerran vuonna 1979 Michael Aldrich, joka suunnitteli ja asensi Iso-Britanniassa järjestelmiä, mukaan lukien ensimmäisen Tescon pilottijärjestelmän vuonna 1984. Ensimmäinen yritysten välisen (B2B) tietokoneverkon loi Thomson Holidays vuonna 1981.

    Vuonna 1990 Tim Berners-Lee loi ensimmäisen World Wide Web -palvelimen ja -selaimen. Vuonna 1992 Charles Stack loi ensimmäisen online-kirjakaupan, Book Stacks Unlimited (Books.com), kaksi vuotta ennen kuin Jeff Bezos perusti Amazon.comin. Vuonna 1994 tapahtui muitakin edistysaskeleita, kuten verkkopankkitoiminta ja Pizza Hutin verkkopizzakaupan avaaminen. Samana vuonna Netscape esitteli verkossa siirrettävien tietojen Secure Sockets Layer (SSL) -salauksen, josta on tullut keskeinen turvallisten verkkokauppojen kannalta. Vuonna 1995 Amazon laajensi verkkokauppaansa, ja vuonna 1996 syntyi eBay.

    Suurin osa varhaisimmista verkko-ostoksia tekevistä oli nuoria koulutettuja, tietotekniikkaan perehtyneitä miehiä, mutta vuonna 2001 nettiväestöstä 52,8 prosenttia oli naisia. Verkko-ostokset olivat kiinnittäneet yleisön huomion vuonna 1999, ja sekä start-up-yritykset että tunnetut jälleenmyyjät julkaisivat tuotteitaan tarjoavia verkkosivustoja. Joulun 1999 ostoskaudella, jolloin monet kuluttajat yrittivät tehdä ostoksia verkossa ensimmäistä kertaa, jälleenmyyjät eivät olleet valmistautuneet käsittelemään ja lähettämään tilauksiaan tehokkaasti. Verkkokauppiaat paransivat asiakaspalveluaan, ja kuljetusyhtiöt, kuten FedEx ja UPS, laajensivat toimintaansa vastaamaan kasvanutta liikennettä. Joulukuussa 2008 monet verkkokaupat pystyivät kasvattamaan myyntiään tarjoamalla asiakkaille taatun yön toimituksen viime hetkellä jouluaattona.

    Innostus verkkokaupan mahdollisuuksista johti epärealistisiin liiketoiminnan odotuksiin vuosien 1999-2001 "dot.com-kuplan" aikana. Startup-yritykset yrittivät myydä tuotteita, kuten päivittäistavaroita ja koiranruokia, Internetin kautta ottamatta huomioon tavaratalojen ja jakelujärjestelmien kohtuuttomia kustannuksia. Yritykset, joilla oli vakiintuneet vähittäiskaupat ja erikoistavaramyyjät, pystyivät kuitenkin laajentamaan asiakaskuntaansa käyttämällä jo olemassa olevaa infrastruktuuria.

    Asiakkaat

    Verkkokauppa vaatii pääsyn tietokoneeseen ja jonkinlaiseen maksutapaan, kuten pankkitiliin ja pankkikorttiin, luottokorttiin tai Paypal-tiliin. Journal of Electronic Commerce -lehden tutkimuksen mukaan mitä korkeampi koulutustaso, tulot ja ammatti kotitaloudella oli sitä suotuisampi oli käsitys muualta kuin kaupasta tehdyistä ostoksista. Lisääntynyt teknologian käyttö lisää todennäköisyyttä myönteisten asenteiden kehittymiseen uusia ostoskanavia kohtaan. Verkko-ostajat kuuluvat todennäköisimmin keski- ja yläluokkaan, mutta kun teknologian kasvu on tehnyt tietokoneista halvempia ja helpottanut Internet-yhteyksien saatavuutta, asiakaskunta on laajentunut.

    Verkkokaupan suosio on globaali ilmiö. Internetin käyttäjistä tehdyt kyselyt ovat paljastaneet, että 99 prosenttia eteläkorealaisista Internetin käyttäjistä on tehnyt ostoksia verkossa, ja niitä seuraa tiiviisti 97 prosenttia Saksan, Japanin ja Iso-Britannian Internetin käyttäjistä. 94 prosenttia yhdysvaltalaisista Internetin käyttäjistä ilmoitti ostaneensa jotain verkosta. Luottokortin käyttö tavaroiden ostamiseen verkosta on erityisen houkuttelevaa kuluttajille uusilla markkinoilla, jotka eivät voi helposti löytää tai ostaa haluamiaan tuotteita paikallisista vähittäiskaupoista.