Fanituotteet

Fanituotteet
Oletko koukussa tv-sarjaan? Tai oletko kiinnostunut jostain jalkapallojoukkueesta? Minkä tahansa asian fani oletkin, voi olla mukavaa kerätä esineitä, jotka muistuttavat kyseistä asiasta tai joukkueesta. Todellinen fani haluaa kerätä kaiken mitä voi, kuten esimerkiksi suosikki jalkapalloseuran, poikabändin tai muiden kuuluisien laulajien, tanssijoiden tai taiteilijoiden pelipaitoja. Tämä luokka sisältää kuitenkin enemmän kuin vain sen - se sisältää myös asioita, kuten Pokémon-kortit, Star Wars -hahmot, Harry Potter -juomat, mutta myös mukeja, konsolipelejä, keräilyesineitä, pieniä patsaita, avaimenperiä, leluja, kyniä, matkapuhelinkoteloita, kynäkoteloita ja paljon muuta. Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, tähän kategoriaan kuuluvat myös supersankarisarjat, jotka tulevat kuuluisilta Marvel Ilta ja DC:ltä, kuten Spider-Man, Batman, The Avengers, X-Men, Superman, Justice League, Green Arrow, Gotham, Suicide Squad ja niin edelleen.
Online ostoskori
Verkkokauppa on paikka, josta etsitään ja ostetaan tuotteita tai palveluita Internetin kautta. Varhaisimmat verkkokaupat aloittivat toimintansa vuonna 1992, ja verkkokauppa valtasi merkittävän osan vähittäismarkkinoista 2000-luvun ensimmäisellä vuosikymmenellä, kun henkilökohtaisten tietokoneiden omistus kasvoi ja vakiintuneet jälleenmyyjät alkoivat tarjota tuotteitaan Internetin kautta.
Sähköistä kaupankäyntiä käytetään sekä yritysten välisissä (B2B) että yritysten ja kuluttajien välisissä (B2C) liiketoimissa. Tuotteiden ostaminen verkkokaupasta tai virtuaalikaupasta vastaa ostoa postimyyntiluettelosta ja verkkokaupat kuvaavat myytäviä tuotteita tekstin, kuvien ja multimediatiedostojen avulla. Tyypillisesti asiakas valitsee tuotteet ja lisää ne "ostoskoriin" eli tilauslomakkeelle ja maksaa ne luottokortilla tai jollain sähköisellä maksutavalla. Tuotteet lähetetään tämän jälkeen asiakkaan osoitteeseen tai digitaalisten mediatuotteiden, kuten musiikin, ohjelmistojen, e-kirjojen tai elokuvien, tapauksessa ne voidaan ladata suoraan tietokoneelle. Verkkokaupoissa on joitakin etuja vähittäismyymälöissä ostamiseen verrattuna, mukaan lukien mahdollisuus verrata helposti erilaisten kauppojen hintoja, pääsy laajaan valikoimaan tavaroita ja se, että kauppaan ei tarvitse ajaa autolla. Verkkokaupat ovat parantaneet toimitustapoja ja kehittäneet toimintoja, kuten toimivat palautuskäytännöt, nopeat toimitukset ja mahdollisuuden kokeilla tuotteita ennen ostoa. Verkko-ostokset eivät kuitenkaan voi korvata ostokokemuksen viihdearvoa, joka tulee vähittäiskaupassa tai ostoskeskuksessa tai torilla käymisestä.

Nykyään verkossa toimii monenlaisia verkkokauppoja, mutta myös erilaisia kauppa-alustoja kuluttajien ja yritysten välille. Yksi...

EMP on fanituotteiden, bändipaitojen ja muodin verkkokauppa. Löydät sieltä vaatteita, keräilyesineitä ja muita oheist...

Oletko ostamassa lapsillesi tai sukulaislapsille leluja merkkipäivän kunniaksi? Tai ehkä keräät itse jotakin figuureja, jo...

Etsitkö kirjoja, elektroniikkaa kuten matkapuhelimia, pelikonsoleita tai kodinkoneita? Tai kenties sisustustuotteita, leluja tai urheiluvä...
Fanituotteet
Viihdeteollisuus tekee elämästämme hauskempaa, eikö niin? Jokaisella meistä on suosikkimuusikko, suosikkielokuva, suosikkikirja, suosikkivideopeli... Jos tulet koskaan osallistumaan suosikkibändisi konserttiin, näet varmasti muita ihmisiä pukeutumassa bändin logoilla varustettuihin t-paitoihin. Ehkä sinullakin on suosikkisarjasi kuten esimerkiksi Game of Thrones -teemalla varustettu avaimenperä?
Sinulle kuluttajana
Meillä kaikilla on suosikkiasioita, kuten musiikki tai vaikkapa tarinat, joilla on erityinen paikka sydämissämme, ja usein haluamme ilmaista rakkauttamme niitä kohtaan käyttämällä niihin liittyviä tuotteita. Olipa kyseessä sitten huppari, vesipullo, reppu, lippalakki, juliste tai mikä tahansa brändätty tavara. Valikoima on todella laaja ja löydät nopeasti kokoelmaasi kaiken ainakoruista hahmoihin, vaatteista sisustustuotteisiin. Brändituotteissa vain mielikuvitus on rajana!
On olemassa useita hyviä verkkokauppoja, jotka myyvät aitoja tuotteita, joiden avulla voit valita useista vaihtoehdoista itsellesi sopivan, brändätyn tuotteen. Ne tarjoavat kaiken, mitä tarvitset konsertti- tai festivaaliasusi valmistukseen tai huoneen sisustamiseen suosikki brändituotteillasi.
Sinulle yrityksenä
Oletetaan, että sinulla on pieni kahvila, joka myy suosittua kuplateetä (Bubble Tea). Sinulla on monia tyytyväisiä asiakkaita ja olet hyvin ylpeä yrityksestäsi. Olet tehnyt kovasti töitä brändäyksen eteen, sinulla on kiva ja tunnistettava logo ja haluaisit mainostaa kahvilaasi erilaisilla mainosmateriaaleilla. Mainosmateriaali voi olla myös kauppatavaraa. Kampanjatuotteet kahvilallesi voivat olla mitä tahansa, esimerkiksi logolla varustettuja juomapulloja, t-paitoja tai laukkuja. Vaihtoehtoja on monia ja kannattaakin valita sellaiset, jotka parhaiten edustavat yritystäsi, ja josta asiakkaasi todennäköisimmin pitävät ja joita he todennäköisimmin ostavat.
Riippumatta siitä, minkä tyyppistä liiketoimintaa sinulla on, on viisasta tehdä perusteellinen tutkimus ennen kuin valitset oman brändituotteesi. Brändi on mielikuva, joka asiakkailla on yrityksestäsi, tuotteistasi ja palveluistasi. Valitse siis brändituotteetkin huolellisesti kuvastamaan yritystäsi. Tutustu eri vaihtoehtoihin, materiaaleihin, hintoihin ja tietysti eri valmistajiin. Kuka tarjoaa parhaan valikoiman, laadun ja hinnan?
Epäilemättä mainosmateriaali ja bränditavarat ovat suuri investointi yrityksellesi. Ne voivat tulla äkkiä kalliiksi, mutta toisaalta voivat olla myös hyvä kilpailuetu ja lisätulo kun huomaat, että asiakkaat haluavat ostaa näitä tuotteita. Eikä vähäisimpänä; ne ovat loistavaa näkyvyyttä ja oiva reitti löytää myös uusia asiakkaita yrityksellesi.
Potentiaalisena asiakkaana voit hyötyä aiempien asiakkaiden palautteista, kun yrität päättää, mikä kauppa myy laadukkaimpia tuotteita tai mainosmateriaaleja parhaaseen hintaan. Ja tietysti toivotamme sinut tervetulleeksi jättämään oman arvostelusi kokemuksistasi asiakkaana.