Silmäasema
Arvosteluja, kokemuksia ja valituksia
yhteensä
Silmäasema
Suomalaisille silmälasit ovat tärkeitä ja niitä käytetään ahkerasti, jos silmälaseille on tarvetta. Vaikka tarjolla on paljon muitakin vaihtoehtoja, kuten piilolinssit tai silmäleikkaus, ovat silmälasit pitäneet pintansa suomalaisten keskuudessa. Silmälasien hankintaa varten on aina vierailtava näöntarkastuksessa ja haettava asiantuntijan osaava näkemys siitä, millaisessa kunnossa näkö on ja millaiset lasit tulisi hankkia. Kun on saanut selville yksityiskohdat omasta näkökyvystä, voi siirtyä hankkimaan itselleen sopivia silmälaseja. Silmälaseja ei tarvitse enää hankkia paikan päältä ja monesti etsimällä parhaita tarjouksia verkosta, voi löytää itselleen ne juuri oikeat silmälasit. Silmäasema on tunnettu suomalainen silmänterveyden ja näönhuollon asiantuntijayritys, joka palvelee asiakkaita pääasiassa Suomessa niin paikallisesti 140 liikkeessä kuin myös verkossa. Oletko kiinnostunut uusista silmälaseista, silmäleikkauksesta tai muusta silmien huoltoon liittyvästä? Silloin Silmäasema voi olla oikea liike sinulle. Voit tutustua pieneen yhteenvetoon, jonka olemme kirjoittaneet Silmäasemasta. Voit myös lukea sivuillamme toisten käyttäjien palautteita ja mikä on heidän arvio kyseisestä yrityksestä.
Tietoa Silmäasema
Silmäasema on suomalainen yritys, joka on osa Coronaria.konsernia ja sillä on noin 1000 silmänterveyden ammattilaista työntekijöinä. Yrityksen 140 myymälän lisäksi sillä on 16 silmäsairaalaa ympäri Suomea sekä lisäksi 6 myymälää Virossa. Coronaria on yksi Suomen merkittävimpiä terveysalan yrityksiä ja ainoa, joka on täysin suomalaisessa omistuksessa. Konsernissa työskentelee yli 3500 työntekijää ja sen vuosittainen liikevaihto on yli 350 miljoonaa euroa.
Tuotteet ja palvelut Silmäasema
Silmäasemalla on 140 myymälää sekä kuusi myymälää Virossa, jotka tarjoavat monipuolisia palveluita sekä tuotteita asiakkailleen. Tuotekategorioita ovat silmälasit, piilolinssit, linssit, aurinkolasit ja erilaiset lasien tarvikkeet ja silmien hoitotuotteet. Silmälaseja löytyy niin miehille, naisille kuin lapsillekin ja laseja on saatavilla myös eri aktiviteetteihin ja harrastuksiin, joissa tarvitaan erilaisia laseja. Lasien linssejä saa moni- ja yksitehoisina sekä muina tehoina ja erikoislinsseinä. Aurinkolasit löytyvät myös vahvuuksilla tai ilman ja valikoimasta löytyy jokaisella omaan makuun juuri sopivat lasit.
Jos et halua käyttää silmälaseja on mahdollista hankkia myös piilolinssit tai hankkia silmäleikkaus palveluna. Silmäaseman palveluihin kuuluu muun muassa optikon näöntarkastus, silmälääkärin tarkastus tai maksuton leikkauskartoitus. Piilolinssejä etsivälle löytyy myös tarkastusta ja ensikäytön opastusta, joka helpottaa linssien käyttöönottoa. Optikon palveluissa on myös monia muita palveluita työelämään sekä vapaa-aikaan. Silmälääkärille pääsee myös Silmäaseman kautta ja heidän kauttaan hoituu monien silmäsairauksien hoito ja konsultaatiot. Silmäleikkauksia toteutetaan myös silmän sairauksiin tai näkökyvyn korjaamiseen laserin avulla.
Verkkokaupassa voi ostaa tuotteita sekä varata aikoja lääkärille tai optikolle tarkastuksia varten. Verkkosivuilla on nähtävissä kaikki hinnastot niin lääkärin vastaanotoille kuin myös yleisimpiin leikkauksiin. Verkkokaupan maksut onnistuvat Klarnan checkout palvelun kautta ja Klarna tarjoaa perinteisten maksutapojen lisäksi monia vaihtoehtoja maksamiseen laskulla tai erissä, miten itse haluaa. Tuotteiden toimitusajat sekä maksut vaihtelevat ja monesti tuotteiden toimitusajat riippuvat tuotteista, joiden saatavuus vaihtelee valmistajien mukaan. Toimitusajat vaihtelevat toimitustavasta riippuen 1 päivästä 12 päivään. Verkkokaupasta löytyvät myös yhteystiedot ja yhteydessä voi olla niin myymälöihin kuin sairaaloihin sekä verkkokauppaan. Yhteyttä voi ottaa joko sähköpostilla, chatilla tai verkkolomakkeella.
Vinkit, kiitokset ja valitukset Silmäasema
Millaisia kokemuksia sinulla on Silmäaseman palveluista? Oletko saanut haluamasi tuotteet tilattua verkkokaupasta tai oletko varannut ajan lääkärille? Ehkä palvelu ei vastannut odotuksiasi ja jouduit pettymään. Me ReviewsBird sivustolla haluaisimme kuulla sinun kokemuksistasi, koska ne voivat myös auttaa toisia käyttäjiä valitsemaan oikean palveluntarjoajan. Voit myös itse lukea toisten käyttäjien kommentteja ja arvosteluita Silmäaseman palveluista. Muista myös tutustua verkkokaupan ehtoihin ja varmistaa, että olet selvillä, miten tilaat tuotteita tai palautat vialliset tuotteet takaisin myyjälle.
Arvosteluja, kokemuksia ja valituksia
Valokeilassa: mitä asiakkaat sanovat?
Kaikki arvostelut ( 5 )
Ihastuttava Kokemus Silmasemaalla
Olin käyttänyt samaa silmälääkäriä jo usean vuoden ajan, mutta tänä vuonna päätin kokeilla jotain uutta ja varasin ajan Silmäasemalle. Olin hieman hermostunut ennen ensimmäistä käyntiäni, mutta kohtaamiseni asiakaspalvelijan kanssa rauhoitti minut nopeasti. Asiakaspalvelija oli ystävällinen ja auttoi minua ymmärtämään kaikki tarjolla olevat palvelut. Nimeämättömän silmälääkärin vastaanotto oli erittäin miellyttävä kokemus. Hän suoritti näöntarkastuksen huolellisesti ja selitti prosessin jokaisen vaiheen minulle avoimesti. Hän myös vastasi mihinkään kysymyksiini, miksi teki minut tuntemaan oloni turvalliseksi ja luottavaiseksi hänen hoitoonsa. Jouduin saamaan uudet lasit, joten siirryimme liikkeeseen etsimään sopivia kehyksi - vaivani ovat toisinaan epätavallisia - mutta optikkonainen ei antanut sen häiritsemään heitä mitenkään; hän esitteli pienen valikoiman kehyksi pit-lopetteluista minimalistisiin purnukoihin flexterian muotoilulla istuma sulavasti kasvoilleni että unohdin useita kertoja niitä edes pitavan Minulta löytyneiden lasien tilausprosessissa oli viiveitä heidän puolellaan, mutta silti jäin iloiseksi siitä että saatoin seurata tilanteeni etenemisttai netiss'a Kaiken kaikkiaan vierailuni Silmäsmaassa ylitti odotukseni monelta osalta: korkea standardi asiakaspalvelua seké ammatilliset lähestymistavat tekivät täst'kokemuksen hyvin positiivisuuden taipaleelle.
Uudetsilmjaaurinkolasit
24.1.2024
Varattu aika silmänpohjakuvaukseen ja mittaukseen. Samalla rekisteröinti ja siinä samassa voimassa olevat yhteystiedot.
Käynti 1. 25.1.2024
Silmäpohjakuvaus ja silmälasien kehystenkokeilu. Henkilö A neuvomassa ja mittaamassa.
Valittu ja tilattu kehykset (lasit + aurinkolasit) maksettu. Tulevat noin 2-3 viikon päästä. Kuvia tarkasteleva silmälääkäri ihmetteli, miksi tiettyä kuvaa ei otettu (papilla-OCT 31.1 OmaKanta) ja ehdotti, että minulle tarjottaisiin uutta silmänpohjakuvaa. Seuraavana päivänä todettiin, että kuva oli kyllä otettu - mutta ei lähetetty muiden mukana.
20.2.2024
Noin 4 viikkoa kuvauksista ja kun en ollut kuullut mitään, otin ensin yhteyttä henkilöön A, joka
lähetti pyyntöni Vaasaan, Wasaborg, henkilö B:lle.
Henkilö B ilmoitti s-postitse 22.2.2024 lähettäneensä minulle tekstiviestejä 9.2 ja 22.2. Kävi ilmi, että he käyttivät puhelinnumeroa, joka minulla oli noin 10 vuotta sitten - riippumatta siitä, että 24.1
rekisteröidyin asiakkaaksi voimassa olevalla osoitteella, matkapuhelinnumerolla ja
sähköpostiosoitteella.
Käynti 2. 24.2.2024
Lauantai: Hain silmä- ja aurinkolasini ja sain korvaukseksi pullon puhdistusainetta. Minua palveli henkilö C.
Käynti 3. 26.2.2024
Maanantai: Vein silmälasini, koska en voinut lukea läheltä kääntämättä päätäni taaksepäin.
Henkilö D tarkasti ja mittasi pupillien keskikohdan ja lähilinssin alueen ja havaitsi poikkeaman. Sain uuden ajan uudelle mittaukselle/tarkastukselle (28.2.2024).
Käynti 3. 28.2.2024
Keskiviikko: Henkilö B tarkasti mittaukset. Linssit olivat kunnossa, mutta pupillin ja linssialueen välinen etäisyys lähinäköä varten oli väärä: alueen tulisi olla 2,6 mm korkeammalla. 2,0 mm aurinkolaseissa. Minun pitäisi saada uudet lasit noin 2 viikon kuluttua - aurinkolasit mahdollisesti aikaisemmin.
Käynti 4. 6.3.2024
Sain tekstiviestin, että aurinkolasien linssit olivat saapuneet. Kehykseni
löytäminen kesti jonkin aikaa, mutta henkilö C palveli hyvin, joka myös tulosti uuden
takuutodistuksen tältä päivältä (edellinen oli päivätty 24.2.).
Käynti 5. 13.3.2024
Sain tekstiviestin, että voin noutaa silmälasien linssit. Henkilö E palveli. En saanut uutta takuutodistusta pyynnöstä huolimatta. "Meillä on tietosi järjestelmässämme, jos
jotain tapahtuu."
Käynti 6. 16.3.2024
Sankojen kaarevuutta piti muuttaa uusien linssien takia. Minua palveli henkilö C.
Yhteensä 7 viikkoa, 6 käyntiä, 5 eri henkilöä, jotka palvelivat minua. "Silmäaseman" sisällä on monta eri toimintaa (Silmäasema Sairaala Oy, Silmäasema Optiikka...) ja voi saada vaikutelman onko kaikki hallinnassa.
Henkilö B ilmoitti sähköpostissaan 21.2.2024 että tiedonkulku voi olla ongelma.
Yllätti, että en saanut uutta takuutodistusta laseihini - päivitetty todistus, jonka sain aurinkolaseihin.
Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että minulla on todistus virheellisistä mittaus- ja linssituloksista.
Annan 3/5 hinnasta + kattava valikoima + esimerkillinen palvelu jonka sain henkilöltä C (Ritva).
Silmlasit
Oli tarjous kampanja joka alkoi tänään 5.9. olin käynyt viikko sitten katsomassa sopivat kehykset joihin lääkärin määräämät linssit. Olin valmis ostamaan 2 lasit ns identtiset mutta myyjän mukaan alennus koskisi vain toisia laseja, ihmettelin pitäisikö ostaa yhdet ja tulla seuraavana päivänä ostamaan toiset jotta tarjous pätisi. Mielestäni typerää palvelua ettei käytetä maalaisjärjen. Jätin ostamatta enkä tule ostamaan kyseisestä kaupasta jatkossakaan.
Kävin samalla reissulla varaamalleni silmäkuvaukselle joka oli tehty lääkärin lähetteellä viikkoa aikaisemmin siinä tiskillä, joo menin vastaanotolle jossa todella miellyttävä henkilö totesi ettei heillä ole vaadittua kuvantamislaitetta, mutta hän ystävällisesti varasi uuden ajan Selloon josta laite löytyy, joo kiitos siitä . Ei tullu kuin 70km turhaa ajoa ja 2h kulutettua aikaa
silmlasit
09.01.24 I purchased a pair of glasses for 947,50€. When the glasses arrived, I tried them on and said that they are not right and refused to take the glasses. I was booked for the glasses to be rechecked. At the recheck, I was told that the glasses were fine and I needed to just get used to them and offered me a 50% discount on new glasses if purchased in the next month. Well, they still hurt my eyes.
and I have been using only my older glasses. Yesterday at the eye doctor I brought this up with him. He stated that it could be nothing but an incorrect focus.
I am completely shocked at the utter irresponsibly of people claiming to be in the healthcare business, but in this case they were only looking for money. Offering me a discount to spend more money after I had already spent a great deal of money for a product that I can not use.
SilmlasitSilmasemalta
Ostin. Silmälasit Silmäasemalta, optikko suositteli aktiivi linssejä väiitti niitä paljon paremmiksi, 300€ kalliimmat,ensimmäiset kesti saapua 2 vkk, näin niillä todella huonosti, oli heikentänyt tehoja,tilattiin uudet, samoilla kun vanhatkin olivat, kesti taas 2 vkk. Näin niilläkin todella heikosti, tilattiin taas uudet samoilla linsseillä kun vanhat, ei aktiiviset, kesti taas 2 vkk, nyt onnistui ,näen hyvin. Mutta koska en pitänyt niitä aktiivisia linssejä vähintään 2 vkk, jouduin maksamaan 300€ niistä kuitenkin, vaikka yritin sanoa silloin että en voi ajaa edes autoa liikkeen pihasta pois, huonon näkökyvyn takia aktiivisiilla laseilla. Olen pitänyt laseja 55v, eikä koskaan ole käynyt näin. En suosittele silmäasemaa kenellekään, niillä muuttuneet systeemit kokonaan.
Kirjoita oma arvostelusi
Muut katsoivat myös
Käytämme kumppanilinkkejä. Jos teet ostoksen klikkaamalla, voimme saada pienen provision ilman lisäkustannuksia. Kiitos tuestasi!