26 yritykset

Palvelut

ReviewsBird

Palvelut

Lähes kaikentyyppiset palveluyritykset toimivat kilpailluilla markkinoilla. Menestyksen kannalta on tärkeää löytää tapoja joilla saavuttaa johtoasema markkinoilla. Palveluyritysten omistajat, jotka ymmärtävät nämä prioriteetit, ovat todennäköisemmin alansa johtajia.

Tapa, jolla ihmiset suosivat yritystä, on saattanut muuttua, mutta se on silti paras tapa löytää vastaus, miten kehittää palveluliiketoimintaa. Nykyään digitaalinen suullinen viestintä on yksi yleisimmistä tavoista, joilla asiakkaat voivat jakaa tietojasi ystävien kanssa. Voit lähettää linkin verkkosivustollesi digitaalisen messengerin kautta tai kutsua ystäviä seuraamaan Facebook-sivuasi, Twitter-tiliäsi tai Pinterest-tauluasi. Menestyviä palveluyrityksiä on helppo löytää useilta alustoilta, mukaan lukien sosiaalinen media, Google Maps ja Apple Maps.

Kuka tahansa voi väittää saavansa hyvää asiakaspalvelua, mutta tämän väitteen täyttäminen ei ole aina helppoa. Se alkaa kouluttamalla työntekijöitä asianmukaisesti ja pitämällä heidät vastuullisina standardeista. Yksi parhaista tavoista varmistaa, että työntekijät tekevät työnsä, on kysyä asiakkailta. Tämä voidaan tehdä seurantakirjeellä, puhelulla tai sähköpostilla, jossa kysyt työntekijöiltä tietyistä asiakaspalvelustandardeista, jotka haluat heidän täyttävän.

Toinen tapa voittaa asiakaspalvelussa on kuunnella asiakkaiden ehdotuksia ja vinkkejä. Muuttamalla omia prosesseja asiakkaiden palautteiden mukaisesti voi olla minimaaliset kustannukset ja korkea tuotto. Kunnioituksen osoittaminen asiakkaiden omaisuutta kohtaan kun palvelu suoritetaan heidän kotona tai yrityksessä on yksi niistä asioista, jotka voivat tuoda suuria etuja. Jättävätkö työntekijät sotkua tai siivoavatko he perusteellisesti ennen lähtöä? Nämä asiat voivat vaikuttaa siihen, soittavatko asiakkaat sinulle uudelleen tai välittävätkö yrityksen nimen ystävilleen.

Aina tulee tilanteita, joissa myöhästyt aikataulusta tai joudut laskuttamaan odottamattomia kustannuksia työn suorittamisesta kunnolla. Yksikään asiakas ei halua kuulla, että et noudata aikataulua tai budjettia, mutta jotain he vihaavat vielä enemmän: kommunikoinnin puute näissä tilanteissa. Jos myöhästyt määräajasta tai et saa projektia valmiiksi luvatulla tavalla, ilmoita siitä asiakkaalle mahdollisimman pian. Tee sama lisäkustannuksista. Aika ja raha - molemmat ovat arvokkaita hyödykkeitä keskivertokuluttajalle.

Useimmat palveluyritykset vaativat vuorovaikutusta asiakkaiden ja työntekijöiden välillä. Tämä tarkoittaa, että persoonallisuus ja luonne ovat tärkeitä tekijöitä, jotka on otettava huomioon palkattaessa työntekijöitä. Henkilö voi olla erittäin taitava työssään ja silti olla huono yritykselle, jos hän ei kohtele asiakkaitasi kunnioittavasti. Työnsä osaava, mutta asiakkaan pienten lasten edessä kirosanoja käyttävä huoltotyöntekijä lähettää hetkessä negatiivisen viestin paikallisen puskaradion kautta.

Joskus sanominen ei asiakkaallesi on parasta heille tai yrityksellesi. Asiakas ei ole aina oikeassa. Olet tarjoamasi palvelun asiantuntija. Sinun tehtäväsi on kertoa kohteliaasti asiakkaallesi, miksi teet asioita eri tavalla kuin kilpailijasi ja käytät eri hintoja. Jos asiakkaan on opittava negatiivisesta kokemuksesta toisen palveluntarjoajan kanssa, anna heidän oppia. Älykkäät yrittäjät eivät luovu rehellisyydestään tai arvostaan ​​miellyttääkseen asiakasta.

Kun yritykselläsi menee hyvin, on helppo tulla itsekkääksi. Älä joudu tähän ansaan. Jopa uskollisimmat asiakkaat voivat lopettaa tai vaihtaa palveluntarjoajaa. Varmista, että asiakaspalvelusi on aina ajan tasalla, äläkä koskaan lopeta uusien asiakkaiden etsimistä.

Palveluyrityksen, joka ei keskity näihin seitsemään avainkohtaan, on vaikea pysyä pinnalla, ja sillä on aina vaikeuksia säilyttää tai löytää asiakkaita. Ne, jotka ymmärtävät ja harjoittavat täällä esitettyjä arvoja, löytävät kaiken menestyksen ja kasvun, joka on mahdollista nykypäivän arvostetuilla palvelualoilla.

Reviewsbrid on koonnut tälle sivulle useita palveluyrityksiä, joille asiakkaat ovat antaneet mielipiteensä.