0 Yritykset

Lahjakaupat

...

    Lahjakaupat

    Olipa kyseessä syntymäpäivä, häät tai muut juhlat: Juhlien sankarina saat tietysti kauniin ja arvostetun lahjan. Antamalla arvokkaan lahjan et vain ilahduta muita, vaan varmistat myös toimivan suhteen vastaanottajan kanssa, jos hän pitää lahjastasi. Lahjoja on saatavilla kaiken muotoisina ja -kokoisina, ja monet yritykset ja kaupat myyvät erilaisia lahjoja.

    Pienet yritykset, jotka ottavat asiakkaan tarpeet huomioon, ovat asiakaslähtöisiä. Tämä tarkoittaa, että he pitävät asiakkaan mielessä, kun he kehittävät tuotteitaan ja palveluitaan. Markkinoijat tekevät myös asiakkaille tuotteiden tilaamisesta helpompaa tai mukavampaa. Asiakkaiden tulee olla tyytyväisiä ostopäätöksiinsä, muuten he voivat alkaa ostaa kilpailukykyisiä tuotteita toisilta. Siksi yrittäjät yrittävät tarjota kaikille asiakkaille positiivisen osto- tai ostokokemuksen.

    Tuotevalikoima

    Asiakaskeskeinen strategia sisältää tuotteet, joita asiakkaat haluavat. Tuotevalikoimaan kuuluu myös tuotteita erilaisilla ominaisuuksilla, koolla, tyyleillä, tuoksuja, makuja ja muita ominaisuuksia, sillä asiakkaiden mieltymykset vaihtelevat. Yritysten on osattava tunnistaa avainasiakkaat ja -segmentit oikein ollakseen asiakaskeskeisiä, kertoo "Business Knowledge Source" verkossa. Jotkut asiakkaat saattavat haluta korkealaatuisempia tuotteita, kun toiset voivat olla tarkempia hinnan suhteen. Markkinoijien on määritettävä hyväksyttävät hintaluokat asiakkaille, jotka ovat etsivät edullisia tuotteita. Pienet yritykset tekevät usein asiakastutkimuksia selvittääkseen sekä tuote- että hintamieltymykset asiakkaiden keskuudessa.

    Mainonta

    Pienyritysten tulee myös huomioida asiakkaan näkökulma mainoksissaan. Heidän on välitettävä asiaankuuluvat viestit saadakseen asiakkaat kiinnostumaan ja rohkaistakseen heitä ostamaan tuotteitaan. Markkinoijien on myös tiedettävä, millaisia ​​julkaisuja heidän asiakkaansa lukevat, jotta he voivat saavuttaa heidät. Kaikki asiakkaat eivät ole yksittäisiä kuluttajia. Yritykset ovat myös asiakkaita, jotka ostavat erilaisia ​​palveluita. Ja yritysten omistajat ja johtajat lukevat erilaisia ​​julkaisuja. Esimerkiksi kuluttajatuotteiden kuluttajat voivat lukea erilaisia ammattijulkaisuja.


    Lahjakaupat

    Kaikki markkinatutkimustietoja etsivät yritykset kääntyvät todennäköisesti jossain vaiheessa MRI:n puoleen, koska MRI suorittaa yhden suurimmista kuluttajatutkimuksista vuosittain. Vaikka MRI on erittäin suosittu mainonta- ja markkinointiteollisuudessa, on muitakin vaihtoehtoja. Lisäksi yhdestä lähteestä saadut tiedot eivät välttämättä sisällä kaikkea markkinointitietoa.

    Henkilöllisyystodistus

    MRI viittaa mainostoimistoon Mediamark Research and Intelligence. Vuonna 2010 MRI nimesi itsensä uudelleen GfK MRI:ksi auttaakseen asiakkaita luomaan paremman yhteyden GfK:n – MRI:n emoyhtiön – kanssa. MR kerää mielipiteitä pääasiassa yli 50 lukijan aikakauslehdistä. Mutta MRI suorittaa tutkimusta kaikentyyppisten tiedotusvälineiden kautta, mukaan lukien Internet.

    Tutkimus amerikkalaisesta kuluttajasta

    Suurin osa MRI:n tiedoista on peräisin heidän vuotuisesta "Yhdysvaltain kuluttajatutkimuksestaan". MRI kerää tietoja tätä tutkimusta varten haastattelemalla 26 000 kuluttajaa heidän elämäntavoistaan, asenteestaan ​​ja yli 6 000 tuotteen käytöstä, 550 kategoriassa. Kotitalouksien satunnainen valinta vähentää hajontaa ja mahdollistaa MRI:n jakauman laskemisen muutaman tuhannen kuluttajan datasta, joka edustaa satoja miljoonia amerikkalaisia.

    Markkinatutkimuksen merkitys

    Markkinatutkimuksen tekeminen auttaa yritysten omistajia ymmärtämään, mitkä asiakkaat voivat ostaa heidän tuotetta. Huonosti tehty tutkimus, kuten pelkkä perheeltä ja ystäviltä kysyminen, voi antaa yritykselle väärän kuvan asiakaskunnasta ja ohjata yritystä väärään suuntaan. MR-tiedot paljastavat joskus yllättäviä piirteitä aikakauslehtien lukijoille. Esimerkiksi 2010 Survey of the American Consumer totesi, että kotitaloudet, jotka ansaitsevat yli 250 000 dollaria vuodessa, listasivat "The New Yorkerin" suosikkilehdekseen. Nämä varakkaat kotitaloudet viettävät kuitenkin enemmän aikaa "The Costco Connection"- ja "People" -kirjojen lukemiseen.

    Pohdintoja

    Yrittäjien ei pitäisi luottaa pelkästään MRI-tietoihin markkinatutkimuksessa. Muiden markkinatutkimusyritysten, kuten Mendelsohn Media Researchin, tietojen tarkasteleminen voi tarjota laajemman yleiskuvan kohdeyleisöstä. Yritysten tulisi myös keskittyä psykoanalyyttisiin tietoihin, kuten kuluttajien kulutustottumuksiin, markkinointisuunnitelmansa toteuttamiseksi. MRI tarjoaa räätälöityjä markkinointiratkaisuja, jotka menevät tutkimuksia pidemmälle. Esimerkiksi MR voi rajata valtavat luettelot mahdollisista ostajista, jotka todennäköisimmin vastaavat viestiin.

    Oletko utelias mistä löytää parhaat lahjat? Tai täydellinen joululahja? Olemme tehneet listan kaikista lahjoja myyvistä yrityksistä. Lue arvosteluja, mielipiteitä, kokemuksia ja valituksia löytääksesi parhaan lahjaliikkeen tai verkkokaupan.