19 yritystä

Sovellukset

...

    Sovellukset

    Mobiilisovellusten arviot ja arvostelut ovat siis tärkeitä, mutta kuinka tärkeitä ne todellisuudessa ovat? Tiedämme, että iso osa iOS- ja Android-käyttäjistä löytää sovelluksia tekemällä hakuja App Storesta sekä Play Kaupasta. Jos arviot ja arvostelut vaikuttavat siihen, miten sovelluksesi näkyy hauissa, ja vain hieman yli puolet sovelluksista löydetään haun kautta. ReviewsBird sivustolla olevilla arvosteluilla ja arvosteluilla on melko tärkeä rooli sovellusten löytämisessä. Arviot ja arvostelut eivät ainoastaan ​​auta löytämään sovelluksia, vaan niillä on myös merkittävä vaikutus sovelluksen lataamiseen.

    Sovelluskaupat eivät pidä arvioita ja arvosteluja tärkeinä mobiilisovelluksille. Isolle osalle kuluttajista tähtiarviot ovat kuitenkin merkittävä osa uuden sovelluksen arviota. Siinä on järkeä, eikö? Kun katsot sovellusta jossakin sovelluskaupassa, katsot välittömästi luokituksen ja mahdollisesti luet joitain arvosteluja.

    Kuluttajat katsoo arvion ennen sovelluksen lataamista ja useat pitää arvosteluja uskottavana tai uskottavampana kuin henkilökohtaisia ​​suosituksia. Mutta jos saat henkilökohtaisen suosituksen, eikö se tarkoita, että olet erityisesti etsinyt sinulle suositeltua sovellusta? Voisiko siis olla, että kaikki haun kautta löydetyt sovellukset ladataan arvostelujen perusteella?

    Sijoitus App Storessa on tekijä, joka vaikuttaa sovellusten sijoittumiseen sovelluskaupoissa. Algoritmit ottavat huomioon sovelluksesi arvostelujen ja arvioiden määrän ja laadun. Ne ottavat myös huomioon latausten määrän, asennusten määrän, käytön ja avainsanat. Vaikka emme tiedä tarkkaa kaavaa, miten sovelluskaupat arvostelevat sovelluksia, tiedämme, että arvosteluilla ja arvosteluilla on tärkeä rooli. Sekä App Store että Play Store painottavat arvioita ja arvosteluja enemmän kuin koskaan ennen. Sovellukset, joilla on korkeampi arvosana ja arvostelu, sijoittuvat korkeammalle hauissa. Jos sovellus sijoittuu korkealle, sillä on suurempi mahdollisuus löytyä ja sitä ladataan varmemmin. Mitä enemmän latauksia, sitä korkeammalle se sijoittuu rankingissa.

    Google seurasi esimerkkiä vuonna 2018 ja siivosi Play Kaupan. Ja heidän tämänvuotinen ilmoituksensa arvioista ja arvosteluista osoittaa heidän aikomuksensa puhdistaa App Store ja antaa arvioinneille ja arvosteluille entistä tärkeämpi merkitys. Ja App Storen 100 parhaan sovelluksen keskimääräinen arvosana on 3,94 ja Play Kaupan 4,32. Merkittäviä lukuja on siis myös kuinka monta kertaa keskimääräinen iOS- ja Android-sovellus on arvioitu. Ei ole yllätyksiä siitä, miksi ne ovat 100 parhaan sovelluksen joukossa molemmissa sovelluskaupoissa.

    Terveen järjen näkökulmasta on totta, että sovellusten, joilla on korkeammat arvosanat, korkealaatuisemmat arvostelut ja enemmän latauksia, pitäisi olla sijoituksen kärjessä. Tämä on yksi ainoista tavoista suodattaa sovellukset kaupasta tehokkaasti ja erottaa laatutoimittajat ongelmallisista ja hylätyistä sovelluksista.