Suosituksemme

Mikä on arvostelujen tarkoitus ja miksi ne ovat tärkeitä meille kaikille? Miksi sinun pitäisi välittää muiden ihmisten mielipiteistä? Eikö sinulla pitäisi olla oma mielipide kaikesta? Kyllä, se on tietysti tärkeää, mutta ei haittaa kuulla muiden mielipiteitä, jotta voit tehdä tietoisen valinnan, perustuen jo olemassa oleviin kokemuksiin.

Jos kerrot minulle, ettet ole koskaan kuunnellut muiden ihmisten mielipiteitä eri yrityksistä, palveluista tai tuotteista, en usko sinua. Muistatko sen päivän, jolloin ystäväsi kertoi sinulle edullisesta hotellista, jonka hän valitsi lomalleen? Tai ystäväsi, joka suositteli ravintolaa, jossa oli maailman paras pizza? Entä syntymäpäiväsi, kun isoäiti tilasi todella hienon monitoimikoneen, mutta se toimitettiin aivan liian myöhään? Päätät tietysti itse ovatko he oikeassa vai eivät, mutta ilman niitä et ehkä olisi huomannut hotellia, keittiökonetta tai maailman parasta pizzaa.

On monia muita ihmisiä, aivan kuten sinä, jotka ihmettelevät samaa asiaa ja kysyvät samoja kysymyksiä. On todennäköistä, että kysymyksiisi on jo vastattu. Samalla voit auttaa muita vastaamalla samoihin kysymyksiin, joita he ovat kysyneet, mutta joita he eivät ole vielä esittäneet.

Oletko ainutlaatuinen? Tietysti olet, emmekö me kaikki? Oletko koskaan tuntenut, että tilanteesi on hieman erilainen kuin muiden ihmisten? Oletetaan, että sinulla on tietty ihotyyppi ja mietit, mitä ihmiset, joilla on sama ihotyyppi, ajattelevat ihonhoitotuotteesta, jonka ostat? Ehkä olet herkkä äänille etkä pysty nukkumaan, kun hotellissasi ja sen ulkopuolella kuuluu melua? Arvostelujen lukeminen ja muiden ihmisten kokemuksista saaminen voi auttaa sinua valitsemaan tarpeisiisi parhaiten sopivan hotellin. Hotelli, jossa ei ole loputtomasti rakennustöitä aivan ikkunoiden ulkopuolella tai juhlijoita, jotka metelöivät yöllä. Olet ainutlaatuinen, kyllä, mutta et todellakaan ole yksin.

Myönteisten ja negatiivisten arvostelujen yhdistäminen mistä tahansa yrityksestä tai palvelusta auttaa sekä sinua että yritystä. Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja usein paraskin yritys saa kritiikkiä, mikä on hyvä asia, sillä yritys todennäköisesti menettää uskottavuutensa, jos kaikki näyttää liian hyvältä ollakseen totta. Samanaikaisesti, jos sinulle ei kerrota mahdollisesta haitasta etukäteen, se luo lisää negatiivisuutta sekä sinulle että yritykselle, koska se on epämiellyttävä yllätys. Onko yritys vastannut muiden asiakkaiden odotuksia? Kritiikki voi auttaa yrityksiä ja palveluita kehittymään ja kehuminen motivoi jatkamaan hyvää työtä.

Mitä tekemistä ReviewsBirdillä on tämän kaiken edellämainitun kanssa ja mitä voit odottaa meiltä? Meillä on suuri määrä arvosteluja jokaisessa kategoriassa, kaikesta mitä haluat tietää yrityksistä, tuotteista ja palveluista.

Niin mitä mieltä olet? Onko mielipiteesi muuttunut parempaan suuntaan, kun olet lukenut muiden ihmisten mielipiteitä? Jos autamme sinua löytämään vastauksia kysymyksiin, jotka pitävät sinut hereillä yöllä, autatko muita samalla tavalla? Jaa mielipiteitä, kokemuksia ja suosituksia kaikesta, mikä on sinulle tärkeää.